Přidáno 25.4.2019 v 10:11
vasi:Mám stejný problém. Sekačku jsme odvezli 10.4. a po telefonické urgenci, kdy bude mi oznámili, že je v Písku! Nikdo mi to dopředu neřekl. Sekačku jsem také kupovala ve Strakonicích. Tento přístup se mi nelíbí, určitě bych si jí dala servisovat jinam.
Přidáno 17.4.2014 v 12:56
++++++:Dne 7.4.2014 jsem u Vás deponoval sekačku LC 48C k předsezonní kontrole.
Dnes jsem se dozvěděl,že jste sekačku převezli do Písku,kde jsem dostal informaci,že zakázka ještě čeká!
Sekačku jsem koupil ve Vaší prodejně za hotové,každý rok jsem byl se servisem spokojen,ale letos jsem zaskočen tím,že jste mi ani nedali vědět,co se vlastně děje.
Bydlím v Písku a ve Strakonicích mám ordinaci,sekačku jsem musel přivézt větším autem,do kterého se vešla.
Ztratili jste mou důvěru.
Za těchto okolností odmítám za (jestli vůbec) kontrolu sekačky zaplatit.
Negativní hodnocení Vašeho jednání vyvěsím na internetu.
Přidáno 17.4.2014 v 12:55
++++++:Dne 7.4.2014 jsem u Vás deponoval sekačku LC 48C k předsezonní kontrole.
Dnes jsem se dozvěděl,že jste sekačku převezli do Písku,kde jsem dostal informaci,že zakázka ještě čeká!
Sekačku jsem koupil ve Vaší prodejně za hotové,každý rok jsem byl se servisem spokojen,ale letos jsem zaskočen tím,že jste mi ani nedali vědět,co se vlastně děje.
Bydlím v Písku a ve Strakonicích mám ordinaci,sekačku jsem musel přivézt větším autem,do kterého se vešla.
Ztratili jste mou důvěru.
Za těchto okolností odmítám za (jestli vůbec) kontrolu sekačky zaplatit.
Negativní hodnocení Vašeho jednání vyvěsím na internetu.